Oferta dostępu do bazy formularzy
Portal Signform.pl powstał w 2000 roku. Owocem dwóch dekad pracy, przy aktywnym współudziale tysięcy naszych klientów, jest zgromadzony w ramach jednego serwisu, największy zbiór formularzy w Polsce, liczący ponad 8 000 wzorów, z bardzo szerokiego zakresu tematycznego, poczynając od tak popularnych dokumentów jak:
skończywszy na bardzo niszowych formularzach, których w wersji interaktywnej nie znajdziecie Państwo na żadnym innym portalu.
W zależności od specyfiki każdego wzoru, dokumenty zamieszczone w naszym serwisie
udostępniamy w trzech podstawowych formatach:
Co wyróżnia naszą usługę?
Zapoznaj się z zaletami dostępu do całej bazy formularzy
- Ponad 8 000 formularzy
- Codzienna aktualizacja na bazie Legislacji
- Przyjazne środowisko (MS Office, PDF)
- Wzory wyposażone w formuły liczące
- Nie znalazłeś wzoru ? - wykonamy go dla Ciebie GRATIS*
- Gwarancja aktualizacji prawnej
- Elastyczna oferta cenowa
- 20% zniżki na dowolny plik JPK zakupiony przez stronę*
- 10% zniżki na dowolny plik e-sprawozdania*
- Możliwość edycji formularzy do własnych potrzeb
- Jeśli chcesz, przechowuj pliki na dysku bez ograniczeń
- Pełne wsparcie techniczne
* dotyczy Pakietu Max.
Rodzaje licencji
Oferujemy 4 warianty rocznej subksrycji serwisu, wybierz dla siebie najbardziej optymalną opcję:
Ilość pobrań: | 10 |
Ważność: | 0,5 roku |
Koszt netto: | 79 zł |
Koszt 1 pobrania: | 7,9 zł |
Ilość pobrań: | 20 |
Ważność: | 1 rok |
Koszt netto: | 129 zł |
Koszt 1 pobrania: | 6,45 zł |
Ilość pobrań: | 50 |
Ważność: | 1 rok |
Koszt netto: | 299 zł |
Koszt 1 pobrania: | 5,98 zł |
Ilość pobrań: | bez limitu |
Ważność: | 1 rok |
Koszt netto: | 389 zł |
Koszt 1 pobrania: | - |
Warunki licencyjne
Dostęp do bazy formularzy przypisany jest do konta użytkownika (e-mail + hasło), na które została wykupiona subskrypcja. Pobieranie dokumentów możliwe jest z dowolnej lokalizacji po wcześniejszym zalogowaniu. Niemożliwe jest równoległe logowanie na jedno konto przez dwóch lub więcej użytkowników. W przypadku potrzeby udzielenia dostępu do bazy dla więcej niż jednego konta użytkownika, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Warunki techniczne
Aby korzystać z pełnej funkcjonalności wszystkich typów formularzy, rekomendowany jest komputer PC z oprogramowaniem Microsoft Office 2003 lub późniejszym (2007, 2010, 2013, 2016, 365, 2019 itd.) wraz z bezpłatnym oprogramowaniem Adobe Reader. Formularze podatkowe w Excelu wymagają pakietu MS Office, jednakże w przypadku wielu pozostałych dokumentów wystarczające może być bezpłatne oprogramowanie OpenOffice lub LibreOffice, jednakże nie gwarantujemy właściwego wyglądu formularzy, jak i pełnej funkcjonalności przy użyciu wspomnianych darmowych pakietów biurowych.
Na komputerach typu MAC, funkcjonalność formularzy podatkowych w Excelu będzie ograniczona - nie będą działały makra. Niestety nie ma kompatybilności między kodem VBA na komputerach PC a MAC.
FAQ i podstawowe informacje
FAQ - często zadawane pytania
Po dokonaniu płatności, otrzymasz automatycznie wygenerowany przez system e-mail, zawierający link umożliwiający pobranie zakupionych produktów, można je również pobrać z panelu klienta, klikając na kafelek "MOJE PLIKI DO POBRANIA". Pobierz je w ciągu 24 godzin od momentu dokonania płatności. Po upływie tego czasu, gdyby pliku nie udało się pobrać, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Prześlemy zakupione produkty drogą mailową,
- Logujemy na konto użytkownika (prawy górny róg strony);
- W panelu klienta klikamy na kafelek "TWOJE PAKIETY";
- Widnieje tu zestawienie dostępnych pakietów wraz z historią pobierania;
Aby system generował automatycznie fakturę do Twoich zakupów, uzupełnij dane firmowe w panelu klienta, w kafelku "DANE FAKTUROWE" zaznacz kwadrat przy opcji "Chcę otrzymać fakturę VAT". Faktura w pliku PDF dostępna będzie do pobrania w kafelku "HISTORIA ZAMÓWIEŃ ORAZ SZCZEGÓŁY"
Oznacza to, że ktoś aktualnie jest zalogowany na danym koncie lub ostatnia sesja, kilka lub kilkanaście minut temu nie została zakończona poprzez wylogowanie, lecz zamknięcie zakładki przeglądarki. Efektem jest to, że na serwerze poprzednia sesja wciąż jest aktywna. Wówczas proszę poczekać od kilku do kilkunastu minut aż wygaśnie, wtedy ponowne zalogowanie będzie możliwe.
Należy zalogować się na konto do którego przypisana jest subskrypcja, wyszukać interesujący nas formularz. Na podstronie produktu zamiast dostępnych form płatności, widoczna będzie tabelka z informacją o ważnym Pakiecie. Wybieramy plik, który chcemy ściągnąć i klikamy czerwony przycisk 'Pobierz'. Dokument pobiera się na dysk twardy użytkownika.
Ogromna większość formularzy w serwisie zablokowana jest bez hasła. Jest to tryb, który pozwala wypełnić dokument na komputerze - użytkownik ma dostęp do pól tekstowych formularza. Gdy klient ma chęć lub potrzebę dokonania modyfikacji, przystosowania dokumentu do swoich potrzeb, może to zrobić we własnym zakresie poprzez odblokowanie formularza, uzyskując do niego pełny dostęp.
MS WORD: na wstążce klikamy zakładkę 'RECENZJA' > 'Ogranicz edytowanie'. Po prawej stronie programu MS Word pojawiła się kolumna, na jej dole klikamy przycisk 'Zatrzymaj ochronę'.
MS EXCEL: na wstążce klikamy zakładkę 'RECENZJA' > 'Nie chroń arkusza'.
PDF: niestety w przypadku plików PDF nie ma możliwości odblokowania i modyfikacji dokumentu.
W tym celu zdecydowanie zalecamy użycie wyszukiwarki zlokalizowanej w prawym-górnym rogu strony. Baza zawiera ponad 8 000 różnych formularzy, w związku z tym struktura katalogów jest bardzo rozbudowana. Chcąc znaleźć interesujący nas wzór, najwygodniej wpisać jego tytuł, lub chociażby część jego nazwy, np. niektóre wyrazy.
Proszę zapoznać się z instrukcją.
Masz pytania dotyczące
oferty subskrypcji?
Skontaktuj się z nami
Infolinia: +48 608 43 63 83