Podpis elektroniczny
Bezpieczny certyfikat kwalifikowany z bezpłatnym
fachowym wsparciem zamów już dziś
Co wyróżnia naszą usługę?
Zapoznaj się z zaletami naszej unikalnej oferty:
- Warszawa lub okolice - Zamów zestaw z certyfikatem kwalifikowanym dziś, odbierz następnego dnia w siedzibie KIR na ul. Cypryjska 72, lub nawet jeszcze w dniu samego zamówienia, jeśli złożyłeś je we wczesnych godzinach porannych. Jeśli sobie tego życzysz, całą procedurę od początku do końca przeprowadzimy zdalnie, zamów usługę dojazdu, dostarczymy zestaw do wskazanej przez Ciebie lokalizacji;
- Cała Polska - Zamówienia z obszaru całej Polski realizujemy do 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Zestaw z certyfikatem dostarczymy blisko miejsca Twojego zamieszkania, do jednej z 12 placówek KIR, lub jednego z ponad 700 banków spółdzielczych w całym kraju. Podczas realizacji zamówienia ustalimy najdogodniejszy dla Ciebie punkt odbioru.
Dokonując zakupu zestawu do podpisu elektronicznego otrzymujesz bezplatnie:
3-miesięczny dostęp do największej bazy formularzy w Polsce, liczącej ponad 8 000 wzorów
20% zniżkę na zakup na naszej stronie dowolnego skoroszytu Excela umożliwiającego generowanie plików JPK
10% zniżkę na zakup skoroszytu Excela umożliwiającego generowanie e-sprawozdań finansowych
Procedura zamówienia
- Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta
- Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: robert.borkowski@signform.pl
- Zaraz po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie celem ustalenia szczegółów zamówienia;
- Na podstawie danych wprowadzonych do kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy opłacić. Procedurę uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. W celu przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;
- Realizujemy w Państwa imieniu proces uzyskania certyfikatu;
- Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres e-mail, powiadomienie o możliwości odbioru gotowego do użycia zestawu.
Nowy podpis
Zestaw do podpisu elektronicznego używany m.in. do składania e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, kontaktów z ZUS, wysyłki JPK itd.
Odnowienie podpisu
Nie zwlekaj - już dziś odnów Twój podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany) on-line przed upływem terminu jego ważności!
Dlaczego SignForm?
Bezpieczny podpis elektroniczny dla każdej firmy - szybko i wygodnie już dziś zamów podpis elektroniczny od ręki
Zapewniamy naszym klientom
- Opiekę Indywidualnego Konsultanta Signform
- Obsługę w siedzibie Klienta
- Pełne wsparcie techniczne
- Najlepsze ceny na rynku
W ramach współpracy proponujemy
- Wydanie certyfikatu nawet w dniu zamówienia
- Możliwość dostarczenia podpisu do siedziby Firmy
- Instalację oraz szkolenie pracowników w Państwa siedzibie
- Pomoc w podpisaniu wskazanego przez Klienta dokumentu
Korzyści dla stałych klientów
- Prezenty w postaci eleganckiego etui na certyfikat elektroniczny
- Wysokie rabaty na formularze interaktywne
- W promocyjnej cenie dostęp do ponad 8 000 formularzy
- Rabaty na certyfikaty niekwalifikowane
Doświadczenie
- Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług, które świadczymy od ponad 20 lat, z niezmiennie wysoką jakością
- Nasz zespół to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem rozwiązujący najbardziej złożone problemy naszych klientów
Zastosowanie podpisu elektronicznego:
- Składanie e-deklaracji podatkowych, e-sprawozdań, plików JPK;
- Składania sprawozdań finansowych do KRS (e-sprawozdania);
- Kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik);
- Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej;
- Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych;
- Uwierzytelnianie podpisem elektronicznym e-zwolnień;
- Dla aptek - przekazywanie danych o obrocie produktami leczniczymi do GIF (ZSMOP);
- Zakłady Opieki Zdrowotnej - sporządzanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej;
- Kontakt z urzędami administracji publicznej / E-wnioski;
- Podpisywanie faktur elektronicznych;
- Składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym;
- Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej);
- Składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej);
- Składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu;
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych);
Masz pytania dotyczące
Podpisu elektronicznego?
Skontaktuj się z nami:
Infolinia: +48 608 43 63 83