Menu

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego - Wzór formularza

20
lis

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego

Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, publikujemy nowy wzór pisma w interaktywnym formacie PDF

Dz.U. 2023, poz. 2509

Załącznik
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego

Rozporządzenie (Dz.U. 2023, poz. 2509) określa wzór formularza, na którym składa się wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę, o której mowa w art. 8i ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego, zwanego dalej „formularzem pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego”, w tym w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234 i 1703).

Formularz Pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego obowiązuje od 28 listopada 2023 r. (po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.)

Załączniki do Pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego:

  1. Pełnomocnictwo do reprezentowania składającego pismo lub pełnomocnictwo do doręczeń (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)) – jeżeli składający pismo działa przez pełnomocnika.
  2. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  3. (Nieobowiązkowo). Określenie granic terenu w formie graficznej w przypadku wskazania terenu objętego pismem jako części działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych.
  4. (Nieobowiązkowo). Inne załączniki.

    group_work Zgoda na pliki cookie