08
lis
Wniosek o nadanie stopnia Straży Marszałkowskiej / Wniosek zbiorczy o nadanie stopnia podkomisarza Straży Marszałkowskiej
Wniosek o nadanie stopnia Straży Marszałkowskiej / Wniosek zbiorczy o nadanie stopnia podkomisarza Straży Marszałkowskiej - Nowe wzory wniosków
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 października 2023 r. w sprawie nadawania stopni funkcjonariuszom Straży Marszałkowskiej
Uchylony akt prawny: Dz.U. 2020, poz. 633
Dz.U. 2023, poz. 2407
Załącznik 1
Załącznik 2
Wniosek o nadanie stopnia:
- podkomisarza Straży Marszałkowskiej i nadinspektora Straży Marszałkowskiej Marszałek Sejmu składa Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej;
- w korpusie oficerów innego niż wskazany w pkt 1 oraz w przypadku, o którym mowa w art. 38 ust. 4 pkt 2 ustawy, Szef Kancelarii Sejmu składa Marszałkowi Sejmu;
- w korpusie podoficerów oraz korpusie chorążych Komendant Straży Marszałkowskiej składa Szefowi Kancelarii Sejmu;
- starszego aplikanta kierujący komórką wewnętrzną Straży Marszałkowskiej składa Komendantowi Straży Marszałkowskiej.
Wniosek o nadanie stopnia, z zastrzeżeniem ust. 4, zawiera:
- podstawę prawną nadania stopnia;
- nazwisko, imię (imiona) funkcjonariusza oraz jego datę urodzenia;
- datę wstąpienia do służby;
- zajmowane stanowisko służbowe;
- posiadany stopień Straży Marszałkowskiej, datę nadania stopnia oraz najwyższy stopień Straży Marszałkowskiej na zajmowanym stanowisku służbowym;
- informację o posiadanym wykształceniu;
- informację o kwalifikacjach zawodowych;
- informacje dotyczące opinii służbowej;
- wskazanie stopnia, który ma być nadany;
- uzasadnienie;
- miejscowość i datę sporządzenia wniosku;
- pieczęć imienną i podpis wnioskodawcy.