Zestaw Standard (Szafir)

      Zestaw Standard (Szafir)

      Certyfikat kwalifikowany to urządzenie dzięki któremu złożysz bezpieczny podpis elektroniczny


      W skład zestawu wchodzi:

      1. certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
      2. duża karta kryptograficzna CryptoCard Graphite;
      3. czytnik kart kryptograficznych z kablem OMNIKEY 3021;
      4. aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.

      367,00 zł
      (451,41 zł brutto)

      Okres ważności

      Wymagana procedura (obligatoryjnie)

      Odbiór / Dostawa

      Opis

      Nowy ZESTAW SZAFIR STANDARD (Podpis Kwalifikowany)

      Zgodnie z ustawą i rozporządzeniem eIDAS, kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.

      Procedura uzyskania podpisu elektronicznego:

      1. Pobierz interaktywny kwestionariusz na swój komputer:

      2. Wypełnij przy użyciu aplikacji Adobe Reader i prześlij na adres e-mail: biuro@signform.pl;
      3. Skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia szczegółów zamówienia;
      4. Na podstawie danych firmowych wskazanych przez Ciebie w kwestionariuszu wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy opłacić po jej otrzymaniu. Proces uzyskania Twojego podpisu elektronicznego zainicjujemy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Aby  przyspieszyć procedurę, prosimy o przesłanie na edres e-mail wskazany w punkcie 2, potwierdzenia przelewu;
      5. Generujemy Twój osobisty certyfikat kwalifikowany;
      6. Otrzymasz na podany w kwestionariuszu Twój adres e-mail, powiadomienie o możliwości odbioru gotowego do użycia zestawu.

      Zestaw do podpisu elektronicznego możesz odebrać wyłącznie osobiście, po potwierdzeniu swojej tożsamości poprzez okazanie dokumentu wskazanego w kwestionariuszu.

      Dostawa / Odbiór zestawu:

      Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów na całym obszarze Polski.

      Warszawa i okolice:

      TRYB EKSPRES

      Standardowo zamówienie realizujemy na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku zaksięgowania przelewu na naszym koncie w godzinach porannych, istnieje szansa, iż zestaw będzie gotowy do odbioru jeszcze tego samego dnia. Certyfikat jest gotowy do użycia w dniu jego odebrania.


      TRYB NORMALNY

      Zamówienie realizowane jest maksymalnie do 5 dni roboczych od dokonania wpłaty.


      DOJAZD DO KLIENTA

      Realizujemy cały zakres usług w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu wraz z procesem potwierdzenia tożsamości, szkolenie w zakresie e-podpisu, instalacja certyfikatu, jak również ewentualne wsparcie w zakresie podpisania dowolnego dokumentu. Dojazd, jak również inne usługi wyceniamy indywidualnie, w zależności od lokalizacji klienta i zakresu realizowanych prac.

      Cała Polska

      TRYB EKSPRES

      Zamówienie jest realizowane standardowo w ciągu 2-3 dni roboczych na terenie całego kraju, od dnia dokonania płatności przez klienta. Zestaw można odebrać w jednej z 12 placówek KIR zlokalizowanych w największych polskich miastach (Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Kraków, Lublin, Rzeszów, Białystok), jak również w sieci ponad 700 banków spółdzielczych rozlokowanych w całej Polsce. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia, zależnie od lokalizacji.


      TRYB NORMALNY

      Zamówienie realizujemy maksymalnie do 5 dni roboczych od opłacenia faktury proforma.

      group_work Zgoda na pliki cookie