
W skład zestawu wchodzi:
Zgodnie z ustawą i rozporządzeniem eIDAS, kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.
Zestaw do podpisu elektronicznego może odebrać wyłącznie osoba, na którą certyfikat został wygenerowany, po okazaniu dowodu osobistego lub paszportu (dokumentu wskazanego w kwestionariuszu).
Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów na całym obszarze Polski. Szybkość realizacji zamówienia uzależniona jest od lokalizacji klienta.
Zamówienie zrealizowane jest na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku złożenia zamówienia we wczenych godzinach porannych istnieje szansa przygotowania zestawu do odbioru jeszcze tego samego dnia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia już w dniu odbioru.
Zamówienie realizowane jest maksymalnie do 5 dni roboczych od dokonania wpłaty.
Świadczymy cały zakres usług certyfikacyjnych w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu, instalacja oraz szkolenie w zakresie e-podpisu, jak również wsparcie w przypadku konieczności podpisania wskazanego przez klienta dokumentu przy użyciu certyfikatu. Cena uzależniona od lokalizacji klienta i zakresu usługi.
Zamówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Zestaw można odebrać w jednej z 12 placówek KIR zlokalizowanych w miastach: Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Kraków, Lublin, Rzeszów, Białystok lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych zlokalizowanych w całym kraju. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia.
Zamówienie realizowane jest maksymalnie do 5 dni roboczych od dokonania wpłaty.
check_circle
check_circle