Zestaw Mini (Szafir)

      Zestaw Mini (Szafir)

      Certyfikat kwalifikowany to urządzenie dzięki któremu złożysz bezpieczny podpis elektroniczny

      W skład zestawu wchodzi:

      1. certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
      2. karta kryptograficzna CryptoCard Carbon SIM z licencją na CryptoCard Suite;
      3. czytnik kart kryptograficznych mini USB-C;
      4. aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.

      387,00 zł
      (476,01 zł brutto)

      Okres ważności

      Wymagana procedura (obligatoryjnie)

      Odbiór / Dostawa

      Opis

      Nowy ZESTAW SZAFIR MINI (Podpis Kwalifikowany)

      Zgodnie z ustawą i rozporządzeniem eIDAS, kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.

      Procedura uzyskania podpisu elektronicznego:

      1. Pobierz interaktywny kwestionariusz subskrybenta:

      2. Wypełnij na komputerze i odeślij na adres e-mail: biuro@signform.pl;
      3. Po otrzymaniu wypełnionego kwestionariusza, skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów zamówienia;
      4. Na podstawie danych z kwestionariusza wystawimy i prześlemy drogą mailową fakturę proforma, którą prosimy opłacić po jej otrzymaniu, gdyż proces uzyskania podpisu elektronicznego rozpoczynamy w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Celem przyspieszenia procedury, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu;
      5. Realizujemy procedurę uzyskania certyfikatu kwalifikowanego;
      6. Osoba ubiegająca się o podpis, otrzymuje na podany w kwestionariuszu adres email, powiadomienie o możliwości odbioru gotowego zestawu.

      Zestaw do podpisu elektronicznego może odebrać wyłącznie osoba, na którą certyfikat został wygenerowany, po okazaniu dowodu osobistego lub paszportu (dokumentu wskazanego w kwestionariuszu).


      Dostawa / Odbiór zestawu:

      Usługi certyfikacyjne świadczymy dla klientów na całym obszarze Polski. Szybkość realizacji zamówienia uzależniona jest od lokalizacji klienta.

      Warszawa i okolice:

      TRYB EKSPRES

      Zamówienie zrealizowane jest na następny dzień od dokonania wpłaty lub dostarczenia potwierdzenia przelewu. W przypadku złożenia zamówienia we wczenych godzinach porannych istnieje szansa przygotowania zestawu do odbioru jeszcze tego samego dnia. Odebrany certyfikat gotowy jest do użycia już w dniu odbioru.

      TRYB NORMALNY

      Zamówienie realizowane jest maksymalnie do 5 dni roboczych od dokonania wpłaty.


      DOJAZD DO KLIENTA

      Świadczymy cały zakres usług certyfikacyjnych w siedzibie klienta: dostarczenie zestawu, instalacja oraz szkolenie w zakresie e-podpisu, jak również wsparcie w przypadku konieczności podpisania wskazanego przez klienta dokumentu przy użyciu certyfikatu. Cena uzależniona od lokalizacji klienta i zakresu usługi.

      Cała Polska

      TRYB EKSPRES

      Zamówienie realizowane jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia dokonania wpłaty na terenie całego kraju. Zestaw można odebrać w jednej z 12 placówek KIR zlokalizowanych w miastach: Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Kraków, Lublin, Rzeszów, Białystok lub w jednym z ponad 700 banków spółdzielczych zlokalizowanych w całym kraju. Punkt odbioru uzgadniamy indywidualnie z klientem w trakcie realizacji zamówienia.

      TRYB NORMALNY

      Zamówienie realizowane jest maksymalnie do 5 dni roboczych od dokonania wpłaty.

      group_work Zgoda na pliki cookie