Ewidencja banderol podatkowych prowadzona przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe

      Ewidencja banderol podatkowych prowadzona przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe

      Formularz obowiązuje od dnia 1 stycznia 2020 r.
      — Dz.U. 2019, poz. 2534 (załącznik 11)

      9,00 zł
      (11,07 zł brutto)

      Okres zgodności z przepisami prawa

      Zakup w pakiecie

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 10
      Czas dostępu: 182 dni
      Koszt: 79,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 20
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 129,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 50
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 299,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: bez limitu pobrań
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 389,00 zł netto

      Opis

      Formularz ewidencji banderol podatkowych prowadzonej przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe

      stanowi załącznik nr 11 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2019 r. w sprawie ewidencji i innych dokumentacji dotyczących wyrobów akcyzowych i znaków akcyzy

      Wzór ewidencji banderol podatkowych dostępny w aktywnym formacie MS Word.

      Data wejścia w życie: 1 styczeń 2020 r.
      Podstawa prawna: Dz.U. 2019, poz. 2534

      Ewidencja banderol podatkowych prowadzona przez podmiot prowadzący skład podatkowy, któremu banderole zostały przekazane w celu naniesienia ich na opakowania jednostkowe, zawiera:

      1) nazwę i adres podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;

      2) datę otrzymania banderol;

      3) oznaczenie banderoli;

      4) liczbę otrzymanych banderol;

      5) datę wykorzystania banderol do naniesienia;

      6) liczbę banderol:

      a) wydanych do oznaczania,

      b) wykorzystanych do naniesienia i nieuszkodzonych,

      c) uszkodzonych:

      – przy oznaczaniu,

      – poza oznaczaniem,

      d) utraconych:

      – przy oznaczaniu,

      – poza oznaczaniem,

      e) zniszczonych:

      – przy oznaczaniu,

      – poza oznaczaniem;

      7) stan banderol wraz z datą określenia tego stanu;

      8) datę zwrotu banderol:

      a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,

      b) uszkodzonych;

      9) liczbę banderol zwróconych właścicielowi, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotowi, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy:

      a) nieuszkodzonych i niewykorzystanych,

      b) uszkodzonych:

      – przy oznaczaniu,

      – poza oznaczaniem.

      2. Ewidencja prowadzona w formie papierowej zawiera dodatkowo:

      1) podpis podmiotu prowadzącego skład podatkowy, w którym magazynowane są wyroby akcyzowe właściciela, o którym mowa w art. 13 ust. 3 ustawy, lub podmiotu, o którym mowa w art. 116 ust. 1 pkt 7 ustawy;

      2) pieczęć właściwego naczelnika urzędu celno-skarbowego.

      group_work Zgoda na pliki cookie