Menu
-
MenuPowrót
-
Produkty
-
-
-
Transport
- Transport lotniczy
- Transport kolejowy
- Dokumenty Transportowe
- Dokumenty Celne
- Turystyka
- Pasy bezpieczeństwa
- Uprawnienia do kierowanie pojazdami
- Rejestracja/Wyrejestrowanie pojazdu
- Wzory dokumentów bezpieczeństwa statku
- Pojazdy nienormatywne
- Instalacja gazowa
- Pojazdy zabytkowe
- Pojazdy autonomiczne
- Transport wodny
- Badania techniczne pojazdów
- Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców
-
-
-
Urzędowe
- Agencja Rynku Rolnego
- Ministerstwo Obrony Narodowej
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA)
- Administracja i Samorządy
- Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Służba Zdrowia
- Druki ZUS
- Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
- Ministerstwo Sprawiedliwości
- PFRON
- Urząd Skarbowy
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT)
- Izba/Służba Celno-Skarbowa
- Ministerstwo Skarbu Państwa
- Wyjazdy-Przyjazdy
- Ministerstwo Klimatu i Środowiska
- Gospodarcze
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
- Urząd Dozoru Technicznego
- Ministerstwo Finansów
- Nagrody i Odznaczenia
- Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Rządowe Centrum Legislacji
- Pocztowe
- Ubezpieczenia
- Administracja i Cyfryzacja
- Edukacja
- Główny Urząd Statystyczny (GUS)
- Instytut Pamięci Narodowej (IPN)
- Telekomunikacja / Teleinformatyka
- Ministerstwo Infrastruktury
- Komisja Nadzoru Finansowego (KNF)
- USC
- Pomoc Publiczna, Realizacja zadań publicznych, OPP
- Urząd Lotnictwa Cywilnego
- Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- Państwowa Inspekcja Pracy (PIP)
- Parafialne
-
-
-
Urzędowe c.d.
- Urząd Patentowy RP
- Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Zamówienia Publiczne
- Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Państwowa Agencja Atomistyki
- KRUS
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
- Główny Urząd Miar (GUM)
- Dokumentacja w Kancelarii Tajnej
- Ośrodek Pomocy Społecznej
- Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
- Państwowa Inspekcja Sanitarna
- IT
- Ochrona informacji niejawnych
- Inspekcja Handlowa
- Przemoc w rodzinie
- Umowa TimeShare
- Deweloperzy
- Centralne Biuro Antykorupcyjne
- Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Ośrodek Ruchu Drogowego
- Osoby niepełnosprawne
- Ministerstwo Energii
- Biuro Nadzoru Wewnętrznego
- Krajowa Komisja Etyczna do Spraw Doświadczeń na Zwierzętach
- Stypendia
- COVID-19
- Egzekucja należności pieniężnych
-
-
-
Roczne sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznego
Formularz obowiązuje od dnia 30 października 2022 r.
— Dz.U. 2022, poz. 2215
12,00 zł
(14,76 zł brutto)
Opis
Roczne sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznego wzór
stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 26 października 2022 r. w sprawie rocznego sprawozdania przedsiębiorstwa społecznego
Sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznego należy wypełnić w języku polskim.
Sprawozdawca wypełnia tylko przeznaczone dla niego pola. W trakcie wypełniania formularza istnieje możliwość dodawania wierszy oraz zawijania tekstów w polach.
We wszystkich polach, w których nie będą wpisane odpowiednie informacje, należy wstawić pojedynczy znak myślnika (–).
Roczne sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznego, zwane dalej „sprawozdaniem”, zawiera:
- dane dotyczące przedsiębiorstwa społecznego obejmujące:
a) nazwę,
b) numer decyzji o przyznaniu statusu przedsiębiorstwa społecznego,
c) formę prawną,
d) charakter prowadzonej działalności,
e) cel działalności,
f) adres siedziby, w tym wskazanie województwa, nazwy miejscowości, ulicy, numeru domu lub lokalu oraz kodu pocztowego,
g) dane kontaktowe: numery telefonów, adres poczty elektronicznej oraz inne formy kontaktu elektronicznego (adres skrzynki do e‑doręczeń lub adres skrzynki ePUAP),
h) NIP,
i) numer identyfikacyjny REGON,
j) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub numer wpisu do innej ewidencji lub innego rejestru wraz z podaniem nazwy i numeru wpisu do tej ewidencji lub rejestru; - szczegółowe informacje o działaniach reintegracyjnych obejmujące:
a) liczbę realizowanych indywidualnych planów reintegracyjnych oraz indywidualnych programów rehabilitacji zawodowej i społecznej,
b) liczbę osób objętych działaniami reintegracyjnymi ogółem,
c) działania podjęte wobec osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie społecznym w zakresie:
– reintegracji zawodowej, w tym warsztatów i szkoleń umożliwiających zdobycie nowych kwalifikacji, kompetencji lub wiedzy, ze wskazaniem ich zakresu tematycznego, poradnictwa zawodowego oraz innych działań w zakresie reintegracji zawodowej,
– reintegracji społecznej, w tym wsparcia psychologicznego, terapeutycznego lub innego wsparcia specjalistycznego, zajęć edukacyjnych, kursów oraz innych działań w zakresie reintegracji społecznej, ze wskazaniem ich zakresu tematycznego,
d) osiągnięte efekty działań reintegracyjnych, w szczególności:
– uzyskanie nowych kwalifikacji, kompetencji lub umiejętności,
– zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających podtrzymanie zdolności do samodzielnego świadczenia pracy na rynku pracy i awansu zawodowego,
– pełnienie ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu; - informacje o zatrudnieniu obejmujące:
a) liczbę osób zatrudnionych ogółem, w podziale na płeć, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego,
b) liczbę osób nowo zatrudnionych w roku sprawozdawczym ogółem, w podziale na płeć,
c) liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę ogółem, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego, w tym z uwzględnieniem wymiaru czasu pracy,
d) liczbę osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych – według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego,
e) liczbę osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą niebędących pracodawcami świadczących na rzecz przedsiębiorstwa społecznego usługi przez nieprzerwany okres co najmniej 3 miesięcy, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego,
f) liczbę osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, o których mowa w art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej:
– zatrudnionych ogółem, w podziale na płeć, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego,
– nowo zatrudnionych w roku sprawozdawczym ogółem, w podziale na płeć,
– zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę ogółem, w tym z uwzględnieniem wymiaru czasu pracy, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego,
– zatrudnionych, w podziale na charakter wykluczenia, według stanu na dzień 31 grudnia roku sprawozdawczego; - informacje o korzystaniu w roku sprawozdawczym z instrumentów wsparcia, o których mowa w art. 21, art. 22 i art. 24–26 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej, w tym z podziałem na źródło finansowania.
Data wejścia w życie: 30 październik 2022 r.
Podstawa prawna: Dz.U. 2022, poz. 2215