Wniosek o zwrot dochodów utraconych w 2018 r.

      Wniosek o zwrot dochodów utraconych w 2018 r.

      Formularz obowiązuje od dnia 5 lutego 2022 r.
      — Dz.U. 2020, poz. 30

      8,99 zł
      (11,06 zł brutto)

      Okres zgodności z przepisami prawa

      Zakup w pakiecie

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 10
      Czas dostępu: 182 dni
      Koszt: 79,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 20
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 129,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: 50
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 299,00 zł netto

      Opis pakietu

      Umożliwia dostęp do bazy ponad 8 tys. formularzy z bardzo szerokiego zakresu tematycznego na bieżąco aktualizowanej na podstawie pojawiających się każdego dnia roboczego, na stronach Rządowego Centrum Legislacji aktów prawnych. Formularze dostępne są w trzech popularnych formatach: PDF, MS Word, MS Excel.


      Szczegóły pakietu

      Ilość pobrań: bez limitu pobrań
      Czas dostępu: 365 dni
      Koszt: 389,00 zł netto

      Opis

      Wniosek o zwrot dochodów utraconych w 2018 r. wzór

      stanowi załącznik do obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 22 listopada 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Kodeks postępowania karnego

      Wniosek o zwrot dochodów utraconych zawiera:

      1) dane wnioskodawcy i wskazanie właściwego miejscowo wojewody, zwanego dalej „wojewodą”, do którego składany jest wniosek;

      2) stawkę podatku obowiązującą w roku podatkowym 2018, ustaloną przez radę gminy, oraz wskazanie uchwały rady gminy ustalającej wysokość tej stawki;

      3) wykaz elektrowni wiatrowych objętych opodatkowaniem i zlokalizowanych na terenie gminy w dniu 31 grudnia 2017 r., obejmujący:
      a) moc zainstalowaną elektryczną każdej z tych elektrowni wiatrowych,
      b) nazwę lub firmę i adres podatnika;

      4) wskazanie podstawy opodatkowania podatkiem budowli wchodzących w skład każdej z elektrowni wiatrowych, o których mowa w pkt 3, według stanu na dzień 1 stycznia 2018 r., ustalonej z uwzględnieniem art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ‒ Prawo budowlane i wiersza określającego kategorię XXIX obiektów budowlanych w załączniku do tej ustawy oraz art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatro-wych, w brzmieniu obowiązującym:
      a) na dzień 31 grudnia 2017 r. oraz
      b) na dzień 1 stycznia 2018 r., nadanym ustawą z dnia 7 czerwca 2018 r. o zmianie ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz niektórych innych ustaw;

      5) wskazanie kwoty podatku ustalonej na podstawie danych, o których mowa w: a) pkt 2 i pkt 4 lit. a oraz b) pkt 2 i pkt 4 lit. b;

      6) wskazanie kwoty dochodów utraconych w 2018 r., stanowiącej różnicę między kwotą podatku ustaloną zgodnie z pkt 5 lit. a i pkt 5 lit. b;

      7) numer rachunku bankowego gminy, na który ma zostać przekazana rekompensata;

      8) dane do kontaktu z właściwym urzędem gminy;

      9) datę sporządzenia wniosku i podpis osoby upoważnionej. Gmina składa wniosek do wojewody w terminie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy. Wniosek zło-żony po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym pozostawia się bez rozpoznania.

      Wojewoda sprawdza prawidłowość złożonych wniosków pod względem rachunkowym i formalnym w terminie 3 miesięcy od dnia ich złożenia. 3. W przypadku stwierdzenia we wniosku braków lub błędów wojewoda wzywa gminę do ich odpowiednio uzupełnienia lub usunięcia w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania. Wniosek, którego braków lub błędów gmina odpowiednio nie uzupełniła lub nie usunęła w tym terminie, pozostawia się bez rozpoznania. Art. 6. Wojewoda wydaje decyzję o przyznaniu lub odmowie przyznania rekompensaty. Decyzję o odmowie przyznania rekompensaty wojewoda wydaje w przypadku stwierdzenia, że w gminie nie wystąpiły dochody utracone w 2018 r.

      Data wejścia w życie: 5 luty 2022 r.
      Podstawa prawna: Dz.U. 2020, poz. 30

      group_work Pliki cookie